شرکت شیمی گستر روان نیک که با نام تجاری سیلین معروف است، فعالیت خود را در سال 1389 با نوآوری و بهره گیری از ایده های جدید در تولید محصولات مراقبت و شوینده خودرو آغاز کرد.

اسپری داشبورد

حفظ و نگهداری از فضای داخلی خودرو به همان اندازه که ظاهر بیرونی اهمیت دارد، ضروری است. اسپری داشبورد یکی از ابزارهای اساسی در نگهداری از داخل خودرو است که به حفظ زیبایی و تازگی داشبورد و سایر سطوح پلاستیکی و وینیل کمک می‌کند.

سیلین تولید کننده اسپری داشبورد، واکس لاستیک و موتورشور

اسپری داشبورد، محصولی است که برای تمیز کردن، محافظت و براق کردن داشبورد و دیگر سطوح داخلی خودرو استفاده می‌شود. این اسپری‌ها معمولاً حاوی موادی هستند که از ترک خوردن، رنگ‌پریدگی و پیری زودرس سطوح پلاستیکی جلوگیری می‌کنند. اسپری داشبورد با ایجاد یک لایه محافظ، سطوح داخلی خودرو را از آسیب‌های ناشی از نور خورشید و گرد و غبار محافظت می‌کند.

داشبورد یکی از بخش‌های مهم و قابل‌توجه در فضای داخلی خودرو است که به‌طور مستقیم با سرنشینان خودرو در تماس است. به دلیل استفاده مکرر از خودرو و قرار گرفتن در معرض آلودگی‌های مختلف، داشبورد می‌تواند به‌مرور زمان ظاهر خود را از دست داده و بوی نامطبوعی به خود بگیرد. اسپری خوشبو کننده و براق کننده داشبورد یکی از محصولات سیلین برای نگهداری و حفظ زیبایی این بخش از خودرو است.

چرا باید از اسپری خوشبو کننده و براق کننده داشبورد استفاده کنیم؟

حفظ زیبایی و درخشندگی داشبورد

یکی از اصلی‌ترین مزایای استفاده از اسپری براق کننده داشبورد، حفظ زیبایی و درخشندگی سطح داشبورد است. با استفاده از این اسپری‌ها، می‌توانید ظاهر داشبورد خود را تازه و نو نگه دارید و از بروز ترک‌ها و تغییر رنگ ناشی از تابش مستقیم آفتاب جلوگیری کنید.

خوشبو کردن فضای داخلی خودرو

داشبورد به دلیل تماس مداوم با هوای داخل خودرو، می‌تواند بوی نامطبوع را به خود جذب کند. اسپری خوشبو کننده داشبورد با از بین بردن این بوها و ایجاد رایحه‌ای مطبوع، فضای داخلی خودرو را خوشبو و دلپذیر می‌کند.

محافظت از داشبورد در برابر عوامل محیطی

اشعه UV، گرد و غبار، و آلودگی‌های مختلف می‌توانند به مرور زمان به داشبورد آسیب برسانند. اسپری‌های براق کننده و محافظ داشبورد با ایجاد لایه‌ای محافظ، از سطح داشبورد در برابر این عوامل محافظت می‌کنند و طول عمر آن را افزایش می‌دهند.

جلوگیری از ترک خوردن و خشک شدن

داشبورد و سایر سطوح پلاستیکی و وینیل خودرو با گذشت زمان و در اثر عوامل محیطی مانند گرما و سرما، ممکن است خشک و ترک‌خورده شوند. اسپری داشبورد با مرطوب نگه‌داشتن این سطوح، از ترک خوردن و خشک شدن آن‌ها جلوگیری می‌کند.

کاهش گرد و غبار

یکی از مزایای دیگر استفاده از اسپری داشبورد این است که این محصولات خاصیت ضد گرد و غبار دارند. به این معنی که با استفاده از اسپری داشبورد، گرد و غبار کمتری روی سطوح داخلی خودرو جمع می‌شود و تمیز نگه‌داشتن آن‌ها آسان‌تر خواهد بود.

انواع اسپری خوشبو کننده و براق کننده داشبورد سیلین

اسپری‌های براق کننده با خاصیت ضد UV

این نوع اسپری‌ها علاوه بر براق کنندگی، حاوی مواد ضد UV هستند که از داشبورد در برابر اشعه‌های مضر خورشید محافظت می‌کنند. این اسپری‌ها برای خودروهایی که در معرض تابش مستقیم آفتاب قرار دارند، بسیار مناسب هستند.

اسپری‌های خوشبو کننده با رایحه‌های مختلف

اسپری‌های خوشبو کننده داشبورد سیلین در 4 رایحه‌ متنوع تولید و عرضه می‌شوند. می‌توانید بر اساس سلیقه شخصی خود، رایحه‌ای دلپذیر را انتخاب کنید تا هر بار وارد خودرو می‌شوید، حس خوشایندی به شما القا کند.

اسپری های شاین داشبور سیلین خوشبو کننده و براق کننده داشبورد است که در 4 رایحه ادکلنی تولید می شود و باعث براقی و محافظت داشبورد در برابر گرد و غبار و اشعه خورشید می شود.

واکس لاستیک

واکس لاستیک یک محصول محافظتی از شرکت سیلین است که برای بهبود ظاهر لاستیک‌ها و همچنین افزایش طول عمر آن‌ها استفاده می‌شود. این واکس‌ها معمولاً شامل موادی هستند که به لاستیک‌ها درخشندگی می‌بخشند و آن‌ها را در برابر عوامل محیطی مثل آفتاب، باران و گرد و غبار محافظت می‌کنند.

مزایای واکس لاستیک

بهبود ظاهر لاستیک‌ها

یکی از اصلی‌ترین دلایل استفاده از واکس لاستیک، بهبود ظاهر لاستیک‌ها است. واکس لاستیک می‌تواند به لاستیک‌ها جلوه‌ای براق و تازه ببخشد که به خودرو شما ظاهری تمیزتر و جذاب‌تر می‌دهد.

محافظت در برابر اشعه UV

اشعه‌های مضر UV خورشید می‌توانند به مرور زمان باعث خشک شدن و ترک خوردن لاستیک‌ها شوند. واکس لاستیک با ایجاد یک لایه محافظ، از لاستیک‌ها در برابر آسیب‌های ناشی از نور خورشید محافظت می‌کند و عمر مفید آن‌ها را افزایش می‌دهد.

جلوگیری از ترک خوردن و پیر شدن لاستیک

لاستیک‌ها در طول زمان به دلیل تماس با عناصر مختلف محیطی، مانند اوزون و اکسیژن، دچار پیر شدن و ترک خوردن می‌شوند. واکس لاستیک با ایجاد یک لایه محافظ بر روی سطح لاستیک، از بروز این مشکلات جلوگیری می‌کند و به حفظ انعطاف‌پذیری لاستیک کمک می‌کند.

مقاومت در برابر آب و آلودگی

واکس لاستیک معمولاً حاوی مواد دفع‌کننده آب و آلودگی است که از جذب آلودگی‌ها و آب به لاستیک جلوگیری می‌کند. این ویژگی باعث می‌شود که لاستیک‌ها برای مدت طولانی‌تری تمیز و براق باقی بمانند.

موتور شور

موتور شور یکی از محصولات مهم و کاربردی در نگهداری خودرو توسط شرکت سیلین است که به منظور تمیز کردن موتور و از بین بردن آلودگی‌ها و چربی‌های انباشته‌شده روی قطعات آن به کار می‌رود.

سیلین تولید کننده اسپری داشبورد، واکس لاستیک و موتورشور

موتور شور سیلین یک محصول شیمیایی است که به طور خاص برای تمیز کردن موتور خودرو طراحی شده است. این محصول با نفوذ به داخل چربی‌ها، گرد و غبار و سایر آلودگی‌ها، آن‌ها را حل کرده و از سطح موتور پاک می‌کند. موتور شورها در انواع مختلف مایع، اسپری و فوم موجود هستند و با توجه به نوع موتور و نیاز خاص، می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

تمیز کردن عمقی موتور

یکی از اصلی‌ترین مزایای موتور شور، تمیز کردن عمقی موتور است. این محصول قادر است حتی سخت‌ترین چربی‌ها و آلودگی‌های انباشته‌شده روی قطعات موتور را به خوبی از بین ببرد و ظاهری تمیز و نو به موتور ببخشد.

بهبود عملکرد موتور

با استفاده منظم از موتور شور، می‌توان از انباشته شدن چربی‌ها و آلودگی‌ها که می‌تواند منجر به کاهش عملکرد موتور شود، جلوگیری کرد. یک موتور تمیز به طور کلی عملکرد بهتری دارد و طول عمر بیشتری خواهد داشت.

کاهش دمای موتور

آلودگی‌ها و چربی‌ها می‌توانند مانند یک لایه عایق عمل کرده و باعث افزایش دمای موتور شوند. با استفاده از موتور شور و تمیز کردن موتور، می‌توان دمای موتور را در سطح مطلوب نگه داشت و از گرم شدن بیش از حد آن جلوگیری کرد.

جلوگیری از خرابی قطعات

انباشته شدن آلودگی‌ها روی قطعات موتور می‌تواند منجر به خرابی و زنگ‌زدگی آن‌ها شود. استفاده از موتور شور به شما کمک می‌کند تا از قطعات موتور خود در برابر این مشکلات محافظت کنید.

رینگ شور چیست؟

رینگ شور سیلین یک محصول شیمیایی است که به‌طور خاص برای تمیز کردن رینگ‌های خودرو طراحی شده است. این محصول قادر است به‌طور مؤثر انواع آلودگی‌ها مانند گرد و غبار، چربی، رسوبات ترمز، و سایر ذرات مضر را از سطح رینگ پاک کند. رینگ شورها در انواع مختلف مانند مایع، اسپری، و فوم عرضه می‌شوند و هر کدام از این انواع مزایا و کاربردهای خاص خود را دارند.

سیلین تولید کننده اسپری داشبورد، واکس لاستیک و موتورشور

چرا باید از رینگ شور استفاده کنیم؟

1. حفظ زیبایی رینگ‌ها

رینگ‌های تمیز و درخشان به طور قابل‌توجهی به زیبایی و جذابیت ظاهری خودرو می‌افزایند. استفاده از رینگ شور باعث می‌شود که رینگ‌های خودرو همیشه در بهترین حالت خود باشند و از جذب آلودگی‌های محیطی جلوگیری شود.

2. جلوگیری از زنگ ‌زدگی و خوردگی رینگ

آلودگی‌ها و رسوبات ترمز ممکن است به مرور زمان باعث زنگ‌زدگی و خوردگی رینگ‌ها شوند. رینگ شور با از بین بردن این آلودگی‌ها، از زنگ‌زدگی و خوردگی جلوگیری می‌کند و طول عمر رینگ‌ها را افزایش می‌دهد.

3. بهبود عملکرد ترمز

رسوبات ترمز که روی رینگ‌ها جمع می‌شوند، می‌توانند عملکرد سیستم ترمز را تحت تاثیر قرار دهند. با استفاده منظم از رینگ شور و تمیز نگه داشتن رینگ‌ها، می‌توان از بروز مشکلات ترمزی جلوگیری کرد.

سیلین تولید کننده محصولات مراقبت و شوینده خودرو

شرکت شیمی گستر روان نیک که با نام تجاری سیلین معروف است، فعالیت خود را در سال 1389 با نوآوری و بهره گیری از ایده های جدید در تولید محصولات مراقبت و شوینده خودرو آغاز کرد.

شرکت سیلین به منظور رضایتمندی مشتریان خود از تجربه و دانش تیم تخصصی و فنی خود بهره گرفته و محصولات باکیفیت و قابل رقابت با محصولات تولید شده خارجی در این زمینه را ارائه می کند.

این شرکت تولید کننده با توجه به تحول عظیمی که در صنعت تولید محصولات شوینده و مراقبت از خودرو ایجاد شده است، برای همسویی با تحولات در بازار مصرف، تولید این محصولات را به شکل صنعتی در دستور کار خود قرار داد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات شوینده و مراقبت از خودرو سیلین به آدرس وب سایت www.silin.ir مراجعه کرده یا از طریق شماره های 09128751135 و 09120831049 با کارشناسان سیلین در ارتباط باشید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =